Blog media

Prezenty dla niego dystrybuowane przez tytuły prasy kolorowej

Prezenty dla niego

Prezenty dla niego

Obecnie dostrzec można znacząco nasiloną rywalizację pomiędzy różnymi tytułami prasy kolorowej. Od wielu lat konkurencja ta była silna, ale w ostatnich latach nasiliła się. Dlaczego? Ponieważ tytułów prasy kolorowej powstaje coraz więcej. Rynek także się zwiększył, bo coraz więcej ludzi takie gazety czyta. W jaki sposób mogą się one starać pozyskiwać nowych czytelników? Przede wszystkim mogą podejmować działania w ramach marketingu bezpośredniego – bezpośredni kontakt z klientem jest w ich przypadku bardzo uzasadniony i wskazany. W ramach marketingu bezpośredniego mogą stosować działania polegające na dystrybucji gadżetów reklamowych. Jak się takie gadżety dystrybuuje?

Po pierwsze, np. prezenty dla niego mogą być dystrybuowane poprzez łamy danej gazety. Mogą być dołączone do danego numeru jako upominki dla czytelników. Jak można się spodziewać, dany numer kupi więcej ludzi niż inne numery. I część z tych ludzi stanie się stałymi czytelnikami danego tytułu prasy kolorowej. I to mimo to, że takie numery z niespodziankami i upominkami są zwykle droższe niż standardowe numery.

Drugą metodą dystrybucji są konkursy. Na łamach danego numeru prasy kolorowej można zawrzeć informację, że oto redakcja organizuje konkurs. Do wygrania w nich są prezenty dla niego, a także liczne inne nagrody, w tym o wiele atrakcyjniejsze niż te skromne upominki. Te skromne upominki są za to reklamą danego czasopisma kolorowego, dlatego warto je w ten sposób dystrybuować.

Ale warto to robić także jeszcze inaczej. Otóż tytuły prasy kolorowej są bardzo często organizatorami lub sponsorami imprez plenerowych. I na tych imprezach mogą wręczać Prezenty dla niego uczestnikom. Tym bardziej, jeśli temat danej imprezy jest zbliżony do tematyki, którą zajmuje się dany tytuł prasy kolorowej. Jeśli np. jest to gazeta sportowa, imprezą taką mogą być zawody sportowe, a upominki, o których mowa, mogą być roznoszone na trybunach. Rzecz jasna można wymienić wiele innych przykładów.

Jak widać, metod dystrybucji gadżetów reklamowych jest wiele. Warto stosować przynajmniej część z nich, aby pozyskiwać nowych czytelników.

Tagi: , ,

© 2016 Blog media